1. ledna 2013



Jak to v tom nadcházejícím roce bude vypadat na IržiBLOKu?
Snad dobře. Grafy si na chvíli dáchnou, abychom je nevyčerpali zase tak rychle. Jak jsem již zmínil v předchozích příspěvcích, udělal jsem si jasno v pár článcích, které sice mám v hlavě, ale na Blok se mi je ještě nepodařilo přenést, krom toho mám v úmyslu rozjet ještě jeden zcela nový seriál, kdy opráším staré a pozapomenuté hrdiny, abych je ještě jednou dal dohromady. Dějová osnova se již hezky rýsuje, a tak si troufám tvrdit, že se mi to dříve či později podaří dokončit a postupně i publikovat na Bloku.
Spolu s plánovanými články týkajícími se knížek (jako trilogie Milénium, Plan D či Pěna dní) přibude již brzy na Bloku také jedna nová, literární nálepka.
Nu, uvidíme, co všechno se v tom roce 2013 podaří zrealizovat...

Žádné komentáře: